Prateći vaše narudžbe u našoj CBDSol trgovini, imate priliku uživati u najboljim proizvodima od kanabidiola u vrlo kratkom vremenu. Nudimo dostavu u roku od 24 sata od vaše narudžbe! Da biste saznali više, evo sažetka pitanja koja nam se obično postavljaju o našoj CBD politici otpreme i načinima isporuke.
Je li moguće da vam se CBDSol proizvodi isporuče u Hrvatska ?
Da, potpuno je legalno naručiti CBD iz naše CBDSol trgovine i dostaviti ga na adresu navedenu u Hrvatska (osim u DOM-TOM-u gdje trenutno ne možemo isporučiti). Sve naše proizvode kontroliramo i sadrže maksimalnu razinu THC-a od 0,03% kako je propisano francuskim zakonom.
Koliko je vremena potrebno za isporuku CBDSol proizvoda?
Svi naši proizvodi isporučuju se iz naših prostorija u pariškoj regiji. Slijedeći vašu narudžbu, obično pripremamo vaš paket u roku od 24 sata od provjere vaše uplate. Pažljivo pripremljeni, vaši se paketi šalju u neutralnom pakiranju za diskretnu isporuku.
Koliko je vremena potrebno za isporuku CBDSol proizvoda?
Rokovi isporuke nažalost nisu odgovornost naše CBDSol trgovine. Da biste što prije primili svoje pakete, koristimo prijevoznike neovisno o CBDSol-u kao što je Colissimo. Ove usluge obično nude rokove isporuke u rasponu od 2 do 6 radnih dana.
- Da biste pratili dostavu s Colissimom, unesite broj paketa na: https://www.laposte.fr/outils/suivre-vos-envois
Kako mogu dobiti besplatnu CBD dostavu?
U CBDSol trgovini nudimo besplatnu dostavu za kupnje preko 69 €. Ako naručite na našoj web stranici po nižoj cijeni, trošak dostave iznosi 6,90 € putem Colissima ili GLS-a. Nadalje, iz logističkih razloga namećemo minimalnu narudžbu od 20 €.
Može li vam se CBD dostaviti u inozemstvo?
Sasvim je moguće da vaš paket pošaljemo u druge zemlje osim Hrvatska. Na primjer, možete naručiti i primiti svoj CBD na adresi na kojoj živite u sljedećim zemljama: Austrija, Belgija, Bugarska, Hrvatska, Cipar, Danska, Estonija, Finska, Njemačka, Španjolska, Hrvatska, Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Latvija, Litva, Luksemburg, Malta, Nizozemska, Poljska, Portugal, Češka Republika, Rumunjska, Slovačka, Slovenija, Švedska, Švicarska i francuska prekomorska departmana i područja.
Kako mogu vratiti vašu narudžbu?
Imajte na umu da ako praćenje vaše narudžbe pokazuje da je paket isporučen, ne možemo izdati povrat novca ili ponovnu pošiljku (morate podnijeti zahtjev prijevozniku). U slučaju da svoju narudžbu ne primite u roku od 3 tjedna nakon što je poslana, možete nas kontaktirati i mi ćemo vam vratiti puni iznos. Ako ste se predomislili, imate 15 dana od primitka paketa da nam ga o svom trošku vratite i dobijete povrat novca. Kako biste zatražili povrat novca, morate nas kontaktirati e-poštom ili putem obrasca u našoj trgovini.