🎁 10G CBD cvijeća u ponudi od 79 € kupnje 🎁
Blizak Vaša kolica

Opći uvjeti prodaje

1 - Sklapanje ugovora

Bilo koja narudžba proizvoda podrazumijeva bezrezervno prihvaćanje ovih općih uvjeta prodaje.

2 - Cijena

Roba se fakturira po stopi koja je na snazi na dan narudžbe.

3 – Dostava

Dostava se vrši dostavom pošiljatelju ili prijevozniku u prostorijama prodavatelja ili u bilo kojem drugom određenom prostoru. Provjera robe od strane kupca mora se provesti u vrijeme njihovog preuzimanja. U slučaju oštećenja ili propuštanja, pritužbi na prividne nedostatke ili neusklađenost isporučenog proizvoda, kupac će izdati jasne i precizne rezervacije koje će obavijestiti u roku od 48 sati, nakon datuma isporuke u pisanom obliku prodavatelju ili prijevozniku. Na kupcu će biti da pruži bilo kakvo opravdanje u pogledu stvarnosti pronađenih anomalija.

4 - Rokovi isporuke

Osim u slučajevima više sile (rat, neredi, požar, potpuni ili djelomični štrajk), u slučaju kašnjenja isporuke koja traje više od dva tjedna nakon okvirnog datuma isporuke, kupac će imati mogućnost otkazati svoju narudžbu, bez mogućnosti traženja bilo kakve naknade.

5 - Vraća se

Svaki povrat proizvoda mora biti predmet formalnog dogovora između prodavatelja i kupca.

6 – Pravila povrata novca

CBDSol trgovina obvezuje se da će vam vratiti novac ako niste primili narudžbu u roku od 21 dana od plaćanja.

CBDSol trgovina također se obvezuje da će vam nadoknaditi troškove ako ste se predomislili i vratite nam proizvod, o svom trošku i pod uvjetom da niste otvorili paket koji nužno mora ostati snimljen.

Napomena: Ako praćenje vaše narudžbe pokazuje da vam je isporučena, nije moguće nastaviti s vašim povratom novca.

7. Proizvodi koji nedostaju ili su neispravni

Ako u vašoj narudžbi primijetite da proizvod nedostaje ili je neispravan, imate 72 sata od primitka paketa za reklamaciju. Svi zahtjevi zaprimljeni nakon ovog roka nažalost neće biti uzeti u obzir.

Da biste prijavili problem, molimo kontaktirajte nas putem contact@cbdsol.info sa sljedećim informacijama:

  • Vaš broj narudžbe.
  • Jasan opis problema na koji ste naišli.
  • Fotografije neispravnog proizvoda ili pakiranja, ako je potrebno.

Posvećeni smo obradi vaše žalbe što je brže moguće.

8 -Jamstvo

Prodavatelj će maksimalno paziti na izvršenje narudžbe i kvalitetu proizvoda. U slučaju nedostatka koji je prodavatelj priznao, obveza potonjeg bit će ograničena na zamjenu ili povrat neispravnih količina, bez daljnje naknade. Iz jamstva su isključeni nedostaci i štete nastale skladištenjem, rukovanjem, prijevozom ili uporabom u nenormalnim uvjetima ili ne u skladu s prirodom, receptima, prikladnošću za uporabu proizvoda.

 

Nedavno viđeno

Što tražite?