1 - Sklapanje ugovora
Bilo koja narudžba proizvoda podrazumijeva bezrezervno prihvaćanje ovih općih uvjeta prodaje.
2 - Cijena
Roba se fakturira po stopi koja je na snazi na dan narudžbe.
3 – Dostava
Dostava se vrši dostavom pošiljatelju ili prijevozniku u prostorijama prodavatelja ili u bilo kojem drugom određenom prostoru. Provjera robe od strane kupca mora se provesti u vrijeme njihovog preuzimanja. U slučaju oštećenja ili propuštanja, pritužbi na prividne nedostatke ili neusklađenost isporučenog proizvoda, kupac će izdati jasne i precizne rezervacije koje će obavijestiti u roku od 48 sati, nakon datuma isporuke u pisanom obliku prodavatelju ili prijevozniku. Na kupcu će biti da pruži bilo kakvo opravdanje u pogledu stvarnosti pronađenih anomalija.
4 - Rokovi isporuke
Osim u slučajevima više sile (rat, neredi, požar, potpuni ili djelomični štrajk), u slučaju kašnjenja isporuke koja traje više od dva tjedna nakon okvirnog datuma isporuke, kupac će imati mogućnost otkazati svoju narudžbu, bez mogućnosti traženja bilo kakve naknade.
5 - Vraća se
Svaki povrat proizvoda mora biti predmet formalnog dogovora između prodavatelja i kupca.
6 – Pravila povrata novca
CBDSol trgovina obvezuje se da će vam vratiti novac ako niste primili narudžbu u roku od 21 dana od plaćanja.
CBDSol trgovina također se obvezuje da će vam nadoknaditi troškove ako ste se predomislili i vratite nam proizvod, o svom trošku i pod uvjetom da niste otvorili paket koji nužno mora ostati snimljen.
Napomena: Ako praćenje vaše narudžbe pokazuje da vam je isporučena, nije moguće nastaviti s vašim povratom novca.
7. Proizvodi koji nedostaju ili su neispravni
Ako u vašoj narudžbi primijetite da proizvod nedostaje ili je neispravan, imate 72 sata od primitka paketa za reklamaciju. Svi zahtjevi zaprimljeni nakon ovog roka nažalost neće biti uzeti u obzir.
Da biste prijavili problem, molimo kontaktirajte nas putem contact@cbdsol.info sa sljedećim informacijama:
- Vaš broj narudžbe.
- Jasan opis problema na koji ste naišli.
- Fotografije neispravnog proizvoda ili pakiranja, ako je potrebno.
Posvećeni smo obradi vaše žalbe što je brže moguće.
8 -Jamstvo
Prodavatelj će maksimalno paziti na izvršenje narudžbe i kvalitetu proizvoda. U slučaju nedostatka koji je prodavatelj priznao, obveza potonjeg bit će ograničena na zamjenu ili povrat neispravnih količina, bez daljnje naknade. Iz jamstva su isključeni nedostaci i štete nastale skladištenjem, rukovanjem, prijevozom ili uporabom u nenormalnim uvjetima ili ne u skladu s prirodom, receptima, prikladnošću za uporabu proizvoda.